rendering-engine

Jauns renderēšanas dzinējs

Renderēšana ir labākais veids, kā nodrošināt modelim izcilu vizualizāciju.

Jaunais ARCHLine.XP 2023 renderēšanas modulis piedāvā vienkāršu un ātru risinājumu fotoreālistisku renderējumu izveidei. Tas tika izstrādāts, lai apmierinātu arhitektūras un interjera dizaina projektu vajadzības.

Uzlaboti ēnojuma efekti, piemēram, apkārtējā oklūzija, ēnas un caurspīdīgums, arī izceļ smalkas ainu detaļas.

Runājot par iestatījumiem, līmeņi “Low (Q1), Medium (Q2) un Custom (Qx)” ļauj apzināti izveidot vislabākās kvalitātes attēlu, veicot dažus soļus.

Renderēšanas iestatīšana ir vienkārša. Renderēšana ir ātra. Jūs to uzzināsiet vienas dienas laikā.

Pieredzējuši lietotāji vai iesācēji, ikviens to var izmantot atbilstoši saviem paradumiem, tehniskajām zināšanām vai vēlmēm.

Modernākās vizualizācijas funkcijas:

Programmatūras bāzes staru izsekošanas dzinējs

Renderēšana ietver ceļa izsekotāju, kas spēj interaktīvi atveidot fotoreālistisku globālu apgaismojumu ar fiziski pamatotiem materiāliem.

Apturiet renderēšanas procesu jebkurā laikā:

Varat apturēt renderēšanas procesu, kad esat apmierināts ar rezultātu. Denoiser modulis izslēdz visu ainu pirms renderēšanas pabeigšanas.

archlinexp rendering

Renderēšanas iestatījumi

Noklusējuma iestatījumi:

Priekšskatiet renderēšanu reāllaikā: renderētājs izseko izmaiņas projektā, un attēls tiek automātiski atjaunots.

Q1 — ātrs, provizorisks attēls: šo iestatījumu ieteicams izmantot renderēšanas procesa sākumā, jo ar zemu izšķirtspēju (piemēram, 800*600 pikseļi) tas ātri rada darba kvalitātes attēlu.

Q2 — skaidrāks, labākas kvalitātes attēls: nākamais renderēšanas procesa posms, iestatīšana ainām, kas tuvojas galīgajam attēlam, vidējā izšķirtspējā (piemēram, 1280 x 720 pikseļi).

Qx – Pielāgoti iestatījumi: iestatījumu var pielāgot lietotāja vajadzībām, vērtības var norādīt individuāli, pamatojoties uz gaismas avotu skaitu un modeļa sarežģītību. Ar savu pamata iestatījumu (Pixel 10, Renderpass 30) tas ir piemērots galīgā attēla izveidei ar FullHD vai augstāku izšķirtspēju (1920*1080 pikseļi).

Paraugi uz vienu pikseli:

Staru izsekošanas paraugu skaits, kas aprēķināts uz vienu izvadītā attēla pikseli.

Pielāgo anti-aliasing, kas nogludinās “ēnas”, kuras redzat gar objektu malām.

Palielinot pikseļu paraugus, tiks iegūts tīrāks un augstākas kvalitātes attēls

Priekšlikums:

Augstāka vērtība (> =10): noderīga pēdējām ainām ar sarežģītu apgaismojumu, smalkām tekstūrām.

Zemāka vērtība (< 5): noderīga priekšskatījumam vai ātrām ainām.

Renderpass skaits:

Renderēšanas programma izmanto progresīvu renderēšanas metodi, kas katrā renderēšanas gājienā vēl vairāk uzlabo ģenerēto attēlu.

Palielinot renderēšanas caurlaides skaitu, palielināsies laiks, kas nepieciešams renderēšanas veikšanai, kā arī uzlabosies attēla kvalitāte katrā gājienā.

Nepieciešamais piespēļu skaits ir ļoti atkarīgs no ainas veida, kas tiek renderēts.

Priekšlikums:

Augstāki paraugu ņemšanas iestatījumi (> 10): noder sižetiem ar sarežģītu apgaismojumu. Ieteicamā vērtība ir 30 ainām, kas paredzētas galīgajai versijai.

Zemāki paraugu ņemšanas iestatījumi (< 10): noderīgi ainām, kurām nepieciešama detalizēta ģeometrija, smalkas faktūras, bez sarežģīta apgaismojuma. Noderīga priekšskatījumam vai ātrām ainām.

Denoiser

Pirms renderēšanas pabeigšanas modulis izslēdz visu ainu.

Asākas detaļas:

Samaziniet troksni un iegūstiet asākas detaļas renderēšanas attēlā. Tas noņem attēla troksni, vienlaikus atjaunojot un uzlabojot detaļas.

Apturiet procesu jebkurā laikā:

Varat apturēt renderēšanas procesu, kad esat apmierināts ar rezultātu. Denoiser modulis izslēdz visu ainu pirms renderēšanas pabeigšanas.

Dažādu renderēšanas iestatījumu piemēri:

Renderēt attēlu tikai ar dabisko (āra) apgaismojumu:

rendering 01

Q1 renderēšanas kvalitāte:
Sižetā vienlīdz uzsvērts dabiskais (āra) un mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums, tāpēc virsmu apgaismojums nav tik izteikts kā citos iestatījumos.

rendering 02

Q2 renderēšanas kvalitāte:
Dabiskais (āra) apgaismojums ir mazāk dominējošs, savukārt mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums ir vairāk akcentēts un labāk izgaismo virsmas.

rendering 03

Qx renderēšanas kvalitāte (paraugs uz pikseļu: 5, Renderpass skaits: 5):
Dabiskais (āra) apgaismojums arī ir pamanāms ainā, savukārt mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums arī izgaismo virsmas daudz sarežģītāk.

rendering 05

Qx renderēšanas kvalitāte (paraugu skaits pikselī: 25, renderēšanas caurlaides skaits: 5):
Dabiskais (āra) apgaismojums ir mazāk dominējošs nekā mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums. Gaismas ir reālistiskākas, aina ir gaišāka salīdzinājumā ar iepriekšējo iestatījumu.

Qx renderēšanas kvalitāte (paraugs vienā pikselī: 50, renderēšanas caurlaides skaits: 5):
Dabiskais (āra) apgaismojums ir raksturīgāks un asāks, savukārt mākslīgais (iekštelpu) sniedz visīstāko rezultātu salīdzinājumā ar iepriekšējiem iestatījumiem.

rendering 50

Qx renderēšanas kvalitāte (paraugs uz pikseļu: 5, Renderpass skaits: 25):
Dabiskais (āra) apgaismojums dominē renderēšanā, savukārt mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums ir izsmalcināts un reālistisks.

rendering 25

Qx renderēšanas kvalitāte (paraugs vienā pikselī: 5, renderēšanas caurlaides skaits: 50):
Dabiskais (āra) apgaismojums ir mazāk dominējošs, savukārt mākslīgais (iekštelpu) apgaismojums ir sarežģītāks nekā iepriekšējā iestatījumā, un aina ir gaišāka.

rendering 50-5

Lai modelētu 3D, lejupielādējiet ARCHLine.XP PRO
un strādājiet bez maksas 30 dienas!